14 februari 2009

Otur.

Jag antar att fredag den 13:e faktiskt innebär otur.
Huvudvärken höll sej nästan borta, hade bara som ett tryck i skallen.
Däremot började jag få hosta igår och ont i halsen.
Och febern gick från 37.9 till 38.8, igårkväll när jag skulle lägga mej så låg jag och frös och skakade, sedan efter ett tag så var jag så varm så jag trodde jag skulle börja brinna.
Mådde inget vidare iallafall.

Men förutom att jag mådde som en påse skit så var dagen lyckad.
Vi tryckte in smörgåstårta, tårta, bullar, chokladkaka och chokladsnittar hos mamma :D
Man behövde ju inte gå hungrig iallafall.

Fick lite paket också.
Av mamma och pappa fick jag 3 små kaktusar i en kruka, födelsedagskort och 500:-
Sedan så hade mamma skickat ett födelsedagskort med posten också med två tialotter (vann 10:-)

Fick födelsedagskort + 200:- av farfar, födelsedagskort + 1 trisslott av Bosse och Mona, födelsedagskort + 500:- + en giraff av mormor och morfar.

Av Agnes fick jag ett presentkort på Herberts guld på 250:-, en korsordspenna och Alienmasken som jag la upp kort på för några dagar sedan :D

Av Fredrik fick jag 6 stycken böcker och choklad!
(Tid att dö, Lyckans hjul, Vakande ögon, Den ryske vännen, Flickan som inte fick finnas och Livstid)

Av Andreas och Eva fick jag ett presentkort på åhléns på 200:-
Av Felicia fick jag två teckningar :)
Och sedan av bara Andreas fick jag tre alternativ att välja mellan:
1. Tatuering för 1000:-
Det som ingår är bilresa, mat och bli lika tuff som sin broder.
2. Hultsfredsfestivalen 2009
Det som ingår är bilresa, tältplats, 1 st valfri dryck om dagen och jävligt trevligt sällskap.
3. Elin Sigvardsson i Växjö
Det som ingår är bilresa, vandrarhem, mat, sprit om man vill ha...och det vill man ju.

Har tills imorgon att bestämma mej och jag kan inte.
Det står mellan tatuering och Elin.
Jag tänker såhär att Elin är ju roligare för då har Andreas och jag så roligt tillsammans, med spritta, och musik, och åka iväg till en annan stad och allt sådant.
Men och andra sidan har vi sett Elin två gånger redan och tatuering har jag ju ingen och det vill jag ju ha.
Vad ska jag välja?

Mår inget vidare idag heller så nu säger jag over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det du vill tatuera för motiv isåfall då?

DeadSilent sa...

Ja det har jag ingen aning om än så länge :D Och vart vet jag inte heller.