04 februari 2009

Kakmonster.

Idag har det varit en bra dag.

Jag vaknade vid 9:00 av alarmet.
Gick upp och satt mej med sims och fastnade där tills klockan blev 12:00.
Sedan fixade jag frukost och började kolla på en film som jag inte orkade se klart för det var för rastlöst att bara sitta och glo.

Så när jag hade gjort i ordning mej så drog jag bort till Agnes och vi tog en titt i hennes kakbok som hon fick av mej i julklapp.
Man skulle ju vilja göra allting, men vi fastnade för några kakor och gick till netto för att köpa ingredienser.
Sedan dök den goda kakdoften upp och kakorna kom ut ur ugnen och ner i magen, inte alla förstås.
Kakorna blev jätte bra och goda, så kakor är vi betydligt bättre på än potatisgratäng uppenbarligen :)


Våra kakor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yummie! Mamma sa exakt det är som jag sa att hon skulle säga när jag kom över med kakorna :D Dock var det bara chokladkakorna hon fick ont av tydligen, så hon åt bara av syltkakorna, och dom älskade hon :)

DeadSilent sa...

Hehe, skoj att hon tyckte om syltkakorna iallafall :)
Fredrik var tvärtom, han tyckte om dom andra men var inte så förtjust i syltkakorna.