27 februari 2009

Fullt schema.

Idag har jag fullt upp!
Kom precis hem från en liten utevistelse.
Cyklade till avdelningen och mötte Agnes, vi gick ner på stan för jag skulle en sväng till systembolaget.
Efter det gick vi till willys och handlade lite innan vi gick hemåt.
Eller Agnes hade lite andra ärenden innan hon skulle hem.

Nu ska jag sätta igång med lite städning, ska ta bort bajs i kattlådan och sätta ut den på balkongen och vädra lite är inne.
Så ska jag dammsuga för det kommer jag inte ens ihåg sist jag gjorde :D
Ska också städa undan lite kläder och annat skit.
När jag väl blir klar med det så tänkte jag gå till gymmet och träna lite, efter det blir det en dusch.
Någon gång där emellan kommer Agnes hit en sväng för att hämta sina varor som hon köpte på willys som jag tog hand om så länge så hon slapp släpa på det.
Måste även promenera bort till Agnes lillasyster en sväng och göra lite affärer med henne ^^

Och jag tror att när jag väl blivit klar med allt så är det dags att sätta igång med maten.
Ska göra en kycklinggryta som jag fick recept på av Dicken.
Han bjöd på det en gång och det var så gott :)

Och mitt i all röra så ska jag självklart hinna med att börja dricka lite cider och grogg.
Det är ju faktiskt det viktigaste av allt idag egentligen.

Nu måste jag sätta fart!
Over and out.

Inga kommentarer: