27 februari 2009

Dickens kycklinggryta.

Jag hann bli färdig med allting och lite till innan det var dags att börja med maten.
Det blev jätte gott!

Recept:
1 kg kycklingfilé
2 dl créme fraiche
5 dl grädde
1 paket soltorkade tomater
Ca ½ paket baby spenat
3 pressade vitlöksklyftor
Salt, peppar
Och färsk pasta till det.
Resten får ni lista ut själva, inte för att jag tror att någon bryr sej om att göra maten iallafall :P

Det tråkigaste är ju att det är värdelöst att äta mat när man dricker alkohol för då är man inte sugen på det längre sedan.
Så jag fick i mej 2 cider och ½ grogg sedan ville inte jag ha mer.
Istället blev jag jätte trött och var beredd att lägga mej och sova vid halv 9.
Men så förekom det hemliga aktiviteter här och nu har jag piggnat till och tänkte se en film innan jag lägger mej.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hemliga aktiviteter? förresten jag kanske inte ens vill veta vad du menar.

DeadSilent sa...

Nej antagligen vill du inte veta det :P