29 januari 2009

Skjorta.

Idag har jag varit nere på stan med Agnes.
Det har varit trevligt.
Vi gick och glodde lite överallt.
På JC hittade Agnes en tröja för 30:- som hon köpte och jag hittade en skjorta för 90:- som jag köpte.
Den fanns bara i S så det fick ju bli det, men M hade ju inte varit fel, iallafall inte när man sitter ner :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu tills Fredrik kommer hem :/
Jag har blivit trött av att gå på stan så jag har ingen större lust att laga någon mat så Fredrik ska gå förbi willys och köpa en pizza som vi kan dela på.

Köpte hårspray nere på stan idag också så nu kanske man kan få någon ordning på håret igen.

Nej jag vet inte vad jag ska skriva så nu ger jag upp.


2 kommentarer:

Cammie sa...

Så himla snygg skjorta

DeadSilent sa...

Ja visst är den :)