30 januari 2009

Panikmånad.

Jag har lite smått panik här borta på min kant.
Nästa torsdag fyller Fredrik år och just nu verkar det inte alls roligt.
Hade man bara haft ett jobb och en vettig inkomst hade allting känts jätte roligt.
Men nu har man inte det.

Jag har kommit på en väldigt bra grej som jag skulle vilja ge till Fredrik men pengarna finns inte.
På julafton hade han massa ont i ryggen pga sin skolios så han fick testa mammas TENS-apparat och han tyckte den var bra så en sådan skulle jag vilja köpa åt honom.
Det är en såndär bra grej som han alltid kommer att behöva.

Sedan så skulle jag vilja köpa ett par nya skor åt honom för det behöver han verkligen.

Och när vi var hos Dicken en gång så testade Fredrik en lite figursydd skjorta som han passa hur bra som helst i, förutom att den var rosa :P
Men då hade det ju inte varit fel att kunna köpa en skjorta till honom.

Det är ju såna där bra och ha grejer, sedan utöver det skulle jag ju vilja köpa något mer personligt.

Mitt konto står och skriker på 277:-
Det får man inte mycket för :(

Det är ju så mycket nu också, Fredrik fyller år den 5:e, sedan är det alla hjärtans dag den 14:de och den 18:de mars firar Fredrik och jag 3 år så då skulle man ju vilja hitta på något.
Och jag har ingen aning om hur det blir med pengar alls framöver.
Pappa har sagt att jag får pengar av honom tills jag fyller 20 år och den 13:de gör jag ju det!

Får jag inte jobb på McDonalds så jävlar! Jag ska faan i mej ha det!
Börjar snart rensa avlopp eller något bara jag får pengar, egna pengar.

I ett desperat försök ska jag försöka sälja lite grejer på tradera.
Det värsta är att jag har ju ingenting av värde som jag kan sälja men får se vad jag kan skrapa ihop.

Over and pengaångest.

Inga kommentarer: