03 januari 2009

Ikea.

Nyårsafton var bra.
God hemmagjord pizza, en bra fylla, trevligt sällskap och jag mådde bra dagen efter.

Igår var ju pappa och jag på ikea.
Blev att köpa ett Lack soffbord i björk, skulle haft ett sidobord också men dom var slut i björk så jag ska beställa hem ett istället när jag orkar.
Köpte även några ramar, bokstöd och klädrullar.

På eftermiddagen blev det ju fest hos Andreas.
Det var ju inte heller helt fel.
Då tryckte man taco som en gris, gott så in i helvete var det.
Ja man var ju i full gång och hade roligt enda tills man somnade vid 5 imorse och vaknade sedan vid 8-9 igen.
Och det bästa av allt, jag mådde kanon bra när jag vaknade och har gjort hela dagen också.
Pigg har jag faktiskt också varit, byggt ihop soffbordet idag, plockat ner det gamla, dammsugat lite och så.
Men nu börjar jag känna av tröttheten, kommer sova hur gott som helst ikväll.

Just nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem, han är iväg hos sin kusin eller vad det är och fixar med en dator, han stack iväg redan innan jag kom hem så jag har inte träffat honom än idag :(
När han kommer hem är det iallafall pizza och Alias som gäller!

Over and supslut.

Inga kommentarer: