08 december 2008

Mycket sömn.

Lördagen var rolig som faan :)
Full blev man ju och trevliga människor är ju aldrig fel.
Spelade lite cod 5 också men jag kan inte säga att det gick så bra, var nog lite för onykter för att spela.
Vid 1 tiden tror jag vi kom hem.
Tog taxi hem som Christian var snäll och betalade.
Sedan följde han med upp hit en sväng.
Vi somna iallafall runt 3-tiden sedan.

Jag mådde bra igår men jag var hur trött som helst.
Vaknade vid 9 först och gick upp en sväng men sedan la jag mej igen och sov till halv 2.
Och sedan såg jag på 24 hela dagen enda tills det var dags att lägga sej igen.

Och nu vaknade jag vid halv 1, det var ju lite länge att sova kanske, 12 timmar.

Pappa var ju här i lördags också så nu är hyllan och krokarna till gardinomtagen uppsatta.
Agnes var här en sväng också, det saknar man!

Nej nu ska jag väl, ja jag vet inte vad.

Over and sömntuta.

Inga kommentarer: