06 december 2008

Janssons frestelse och lax!

Dagen började rätt komiskt.
The fucking internetet fungerade inte när Fredrik och jag skulle sätta oss vid datorerna.
Sedan så skulle jag tända upp ljusstaken som står här och då sa jag till Fredrik "Fattar du inte att man måste sätta igång den här för att internet ska fungera"
Och när jag hade tänt den så hoppa internet igång :D
Iallafall på min dator, Fredriks dator ville inte riktigt sammarbeta.

Snart kommer pappa hit.
Då ska han sätta upp den svarta hyllan för andra gången.
Efter att jag möblerade om sist var jag tvungen att ta ner den men nu ska den upp igen fast ovanför tv'n den här gången.
Sedan ska han borra upp krokar till gardinomtagen så jag slipper ha klisterkrokar som inte är bra alls och inte snyggt heller för den delen.
Efter det vet jag inte om vi ska ner till stan och fika lite eller vad det blir av det.

Skulle vilja ha tag i Agnes också för jag vill undra en fråga.
Om jag kan få låna ett par jeans av henne som hon snodde tillbaka en gång när hon skulle gå hem och frös.
Jag saknar dom lite faktiskt :)

Ikväll ska Fredrik och jag upp till Ljungheden eller vad det heter nuförtiden, iallafall där dom har speedwayn i vanliga fall.
Ett helt gäng av hans polare ska vara där upp och vi ska äta julmat och dricka lite cider förhoppningsvis, det hänger på pappa.
För dom har ju bara jäger, öl och sånt skit som inte jag tycker om.
Sedan så tycker Dicken att jag ska köra CoD 5 med dom, får se hur jag gör.

Fredrik och jag var uppe på kvantum igår för Fredrik har Dickens bil nu så då passa vi på att åka dit.
Köpte något morotsbröd som jag tycker om, det satt fart på magen iallafall :D

Nej det är bäst att fixa vidare lite så allt är som det ska tills pappa kommer, han borde vara här snart.

Btw, Andreas, du vet att du ringde 26 gånger till min mobil igår va?
Svårt att svara när man stängt av ljudet på alla telefoner och sedan gått och lagt sej ^^

Over and äggfis.

Inga kommentarer: