02 december 2008

Frisk luft.

Idag började jag faktiskt dagen med att ta en promenad.
Tänkte försöka med att komma ut på en promenad varje dag nu.
Behöver komma ut lite och bli lite piggare.
Det var iallafall härligt och när jag kom hem åt jag frukost.
Sedan blev det dom gamla vanliga sysslorna, diska och vika tvätt.

Ska kolla efter lite musik nu till mamma, se om det finns något att ta hem som hon kan få i julklapp.
Så ska jag ta hem filmen Mamma Mia för mamma ville ha den.
Och så tänkte jag kolla om Jag hade iallafall tur med vädret igen har kommit ut för pappa var väl lite intresserad av den.
Sedan måste jag verkligen ta tag i att hitta bilder som jag ska ha till en almanacka åt mamma, för drar jag ut på det mycket längre så blir det ju ingen julklapp.

Over and sökfunktion.

Inga kommentarer: