19 november 2008

You like to think in some way that it's me and not you.

Idag har jag varit hos Agnes från 14 till 16:30.
Fick en jul-anka av henne :)
Efter det gick jag förbi v-data för att få mitt kontokort av Fredrik som han hade glömt ge mej sedan han handla igår.
Så när jag hade fått det gick jag till willys och sedan till netto och handlade lite.

Det var evigheter sedan Myran spydde nu men nyss spydde hon upp hur mycket som helst.
Gav henne vanlig kattmat som hon inte fått sedan sist då hon var igång och spydde och tydligen så kan hon fortfarande inte äta det.
Ska testa att köpa färs istället för bullar när det gäller kattmat och se om det blir någon skillnad för vi har gett henne topsy och det spyr hon inte av och det är som färs men det som är tråkigt med topsy är att det inte finns på burk, iallafall inte som jag hittat, så det tar slut så fort.
Nu har nog Myran ingen mat kvar i magen för hon har spytt 4 omgångar och det sista var bara slem.
Tur att jag köpte topsy idag också då så hon har någon mat som hon kan få ha kvar i magen.
Lite nudlar och dom tre köttbullarna hon tugga i sej innan kom nog upp dom med.

Nej nu blir det Criminal minds som vanligt :)

Inga kommentarer: