20 november 2008

Kitty och Myran.

Myran spydde inte av Topsys burk.
Jag fattar ingenting, vad är det som gör att hon spyr av all kattmat förutom den?

Alltså kissarna är för roliga när det gäller ätbara saker.
Myran blir totalt galen när man tar fram köttbullar, hon har fått två stycken nu, hon jamar och blir helt stirrig om man inte ger henne med en gång.
Kitty däremot skiter i köttbullar, köttfärs, ost och allt annat, men kokos tycker hon är gott!
Hon fick lite kokos nyss som hon slicka i sej ^^

För ett tag sedan kom Fredrik hem med jätte stora tekakor med ost, skinka och sallad på.
Jag la den på diskbänken och gick till datorn för att göra något och när jag kom ut i köket var osten och skinkan borta, då hade Myran varit snabb och ätit upp det.

Jag har fastnat totalt för meningen You like to think in some way that it's me and not you från nya Guns N' Roses låten Sorry.

Nu ska jag snart gå och lägga mej och antingen lösa korsord som jag inte kommer någon vart i eller läsa en bok som jag börjat på som jag redan lider mej igenom.

Over and out.

Inga kommentarer: