27 november 2008

Ett steg till tredje steget.

Vaknade vid halv 10 idag.
Drog hem Bonde söker fru, Oskyldigt dömd och Criminal minds men såg bara på bönderna.
Efter det så har jag städat lite inne på toaletten, dammat lite till, sopat upp lite kattsand, diskat och faan vad jag nu gjort, minnet sviker.
Putsa fönster och torka golv är inget jag orkar göra.
Det är jobbigast att göra men det är det som behövs mest av allt egentligen.
Som vanligt är det Pink och Guns N' Roses som gäller i stereon.

Har fixat i ordning mej och packat också så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på tills mamma, pappa och mormor kommer hit.
Kanske blir att kolla på Oskyldigt dömd eller Criminal minds.
Annars kan det faktiskt bli lite guitar hero.
Eller både och :P

Fredrik skrattade åt mej i förrgår kväll för jag satt och planerade kvällen steg för steg.
Velade hur länge som helst men sedan kom jag fram till att vi först och främst skulle kolla på dom framkallade korten, sedan skulle jag byta påslakan, sedan röka, sedan duscha, sedan lägga över criminal minds på usb-minnet, sedan kolla på det och efter det sitta lite vid datorn och till sist sova.
Kunde inte bestämma mej för om jag skulle duscha eller inte, sedan velade jag om när jag skulle röka, före eller efter duschningen och ja.
Det roliga var iallafall att jag tog lång tid på mej bara för att lägga upp i vilken ordning jag skulle göra allt och till vilken nytta?
Gör alltid så.
Som nu t.ex. så finns det ingen möjlighet att jag kan spela guitar hero först utan det måste jag göra efter att jag tittat på någonting.
Varför skriver jag ens detta? Fattar ingenting.

Snart försvinner jag i några dagar iallafall.

Over and förvirring.

*Uppdatering*
Har hunnit ångra mej igen tror jag.
Det finns inte text till Criminal minds än så det ska jag nog inte se och Oskyldigt dömd känner jag nog inte för att se.
Betyder det att jag ska spela guitar hero då?
Vad svårt att ska vara ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

intresant liv du har

DeadSilent sa...

Inte direkt..