20 oktober 2008

Planer.

Tagit några bilder nu, inte så lätt att ta men skiter i hur det ser ut.

Det skitet nere i höger hörn ska inte vara där,
det är ett vitt bord som jag haft datorn på innan och lite annat skit som jag ska göra mej av med.
Planer:
* Köpa ett vardagsrumsbord och ett sidobord i björk.
(förhoppningsvis i helgen om pappa vill åka till ikea)
* Önska mej nya gardiner i grönt i julklapp.
* Hitta en ny matta.

Till höger om soffan står bokhyllorna med mina heliga böcker i.
Bakom drapperiet har min dator stått innan men där står nu arkivskåpet och nu mer delar Fredrik och jag bord med våra datorer.
Tog inte kort på "datorhörnan" för det är en jävla röra här för även här står lite grejer som jag ska göra mej av med, bl.a. en stol.
Även på detta kort är det vita bordet med som inte ska vara där, envist bord.
Planer:
* Sätta upp 3 stycken kattavlor på höger sida om bokhyllorna.

Här ser det ju inte allt för skojigt ut.
Bokhyllorna har stått här innan därför är väggen tom.
Prydnadsgrejerna som står vid sidorna av tv'n ska inte stå där men får stå där sålänge tills jag hittat en bättre plats att ha dom på.
Balkongdörren till höger och köksdörren till vänster vilket man inte ser.
Mittemot är soffan och det skitet vilket är rätt självklart.
Planer:
* Antingen hitta några tavlor att sätta upp på väggen eller sätta upp min svarta hylla som tidigare var över mitt datorbord som jag var tvungen att ta ner pga arkivskåpet.
* Få upp fästen på väggen vid balkongdörren så jag kan sätta upp en liten gardin där.
Det finns nog massa mer jag vill göra men som jag inte kommer på nu.
Nu tänker jag iallafall gå till Netto och köpa bröd och något annat att äta om jag kommer på något.
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fint :) blev snyggare med soffan och allt på det där viset.

DeadSilent sa...

Ja det blev nog det iallafall, lägenheten blev helt plötsligt så stor också :D