21 oktober 2008

Ingen aning.

Den här dagen har varit en sån dag man ångrar.
Jag gick upp klockan 11, satt mej och kollade på Prison break, One tree hill och Gossip girl, gick och la mej och sov till 17:20 och nu har jag precis duschat.

Kanske dags att berätta om Skåne resan nu.
Dom dagarna vi var hos mormor och morfar hände det inte mycket alls för morfar mådde inte bra och låg mest och sov hela dagarna och sa inte mycket väl när han var uppe.
Men det blev att vi spelade beredskap (Plump) några gånger, otroligt nog vann mamma och jag alla gånger utom en då mormor vann.
Jag fick 194 poäng en gång, lite duktigt faktiskt.
Annars blev det faktiskt mest att sitta med korsord.
Mamma och jag började även lägga harpan rätt flitigt också, även klockan.
Jag köpte mej en bok en dag när jag var ute och sprang i Höör, Ansiktet med Dean Koontz.
Har läst halva och det är riktigt jävla bra.

Helgen i Skåne tillbringa vi hos Bosse (morbror) och Mona (Bosses sambo).
På lördagen skulle mamma och Bosse på klassträff och Mona, jag och två av Monas kompisar stack iväg på 80-tals party med Clabbe som DJ.
Det var riktigt roligt och full var man, dansade och tjofsa omkring.
Clabbe och jag log mot varandra också, mohahaha.
Dagen efter var man lite slö :P

Nej nu berättar jag inte mer för jag ska gå till Netto och handla.

Over and out.

Inga kommentarer: