02 oktober 2008

Blandgods.

Kärleksmumsen blev bra trots allt igår, dom blev riktigt stora precis som såna man köper på konditori, goda var dom också.
Glömde ta kort på dom annars är det ju alltid trevligt med en bild i blogginlägg.

Jag och ett rör pringles gick över till Dagge och kollade på speedway igår ^^
Varför uttalar alla speedway som "spiddway"?
Jag tycker det är irriterande för så heter det ju inte, är det bara här omkring som alla gör det eller överallt?

Blev att kolla på idol när vi kom hem från Dagge.
Jag förstår faktiskt ingenting längre.
Är det jag som har väldigt udda smak eller har tittarna fått hjärnsläpp när min favorit åker ut?
Det är tur att det bara är idol och att det inte handlar om liv och död :)

Idag har jag varit på Netto och handlat det jag behöver för att göra köttfärsås idag.
Och apropå det måste jag ta upp köttfärs ur frysen.
Jag vet inte hur jag tänkte när jag var i affären för jag köpte två paket med färsk pasta och vi behöver bara ett.
Köpte massa potatis också för det kan ju vara bra att ha tills imorgon till lingongrytan.

Menthol level cigaretterna jag köpte fick Fredrik med sej till jobbet för att ge bort till en han känner som röker sånt skit.
Men han tyckte att Fredrik skulle ha betalt så han gav Fredrik 40:-
Det är bra att köpa cigg för 38:- och sälja dom för 40:- plus att jag redan hade tagit en cigg :D

Nu ska jag nog börja kolla på Oskyldigt dömd, har inte kommit så långt än.
Men nu har jag ju två avsnitt att se så det är ju bra.
Criminal minds har jag också, asaballasupermegabra :)

Over and out.

Inga kommentarer: