06 juli 2008

Grillning.

Jaha då var tältningen över.
Det var massa mysigt och det regnade!! Jippi :)

Nu håller vi på att packa ihop våra grejer så ska vi åka hem till mamma och äta frukost sedan.
Då blir det inget internet och ingen dator.
Men det lite jag inte av direkt.
Finns inte så mycket att göra på internet iallafall.

Igår städade jag Felicias rum och vek även all tvätt som fanns uppe på toaletten.

Maten var så god igår så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen.
Vi grillade färdigmarinerad ytterfilé.
Hur gott som helst fast det som faktiskt var godast var vitlökskroketter med extrakryddad b-sås.
När jag åt det så kändes det som jag skulle kunna leva på det :D
Men naah.

Ja just det, jag har blekt håret nu igen.
Nu var jag trött på det brun/svarta skitet.
Jag ska försöka påminna mej om att aldrig färga håret svart igen för jag tycker ändå inte om det.
Jag ångrar mej såfort jag gjort det.
Har bara blekt håret en gång så jag ser ut som en morot i skallen.
Fast det ser faktiskt något bättre ut än vad det brukar göra efter första blekningen.
Det brukar alltid bli ljust längst upp och mörkare längre ner men nu är det mer som slingor i håret.
Men det blir ändå att bleka det igen, men jag vet inte när.

Faan vad jag babblar, nu ska jag röra lite på mej istället.

Over and out.

Inga kommentarer: