05 juni 2008

Sol och bad.

Igår kom jag hem från min bror.
I tisdags så gjorde vi inte så mycket.
Andreas gjorde smoothie åt oss som vi åt i trädgården.
Senare när Eva och Felicia kom hem så grillade vi, det blev fräskpotatis istället för klyft.
Lika gott det :)
Så kollade vi på en film som gick på tv, Armageddon, den var faktiskt sevärd.



Och igår åkte vi till Ryvenäs och solade och badade.
Första gången jag badar i år!
Det var härligt och det var jätte fint där vi var.
Vi grillade korv där också.
Sedan åkte vi vidare till Tättö där Eva jobbar nu.
Åt glass och solade och badade även där.
Det var kallare där men ändå härligt.

När jag kom hem hade jag huvudvärk.
Får det såfort jag varit i solen hela dagen, tråkigt.
Så var jag trött på kvällen också.
Det kändes underbart för jag längtade efter att få sova och det har jag inte längtat efter på hur länge som helst för jag har inte kunnat somna före 02:00 på natten.
Men jag somnade nästan med en gång när jag la mej.

Idag har jag inte gjort någon nytta direkt.
Vaknade vid 11.
Fixa frukost och såg två avsnitt av Afterlife.
Sedan var klockan 15 och då gick jag och la mej och sov och vaknade vid 18.
Och nu har jag bara suttit vid datorn och pysslat.

Fredrik är ute och bilar, han skulle skjutsa en kompis till någon fest.
Så passar han på att köpa pizza från Adriatik nu när han har bil :)
Han fick välja vilken pizzeria bara han inte tog Torino.
Tänk om vi hade haft bil, vilken lättnad det hade varit.

Jag måste köpa en bikini!
Men nu när jag har lite pengar för en gångs skull så vill jag inte röra dom.
Då är jag snål istället.

Får ångest för att jag inte vikt tvätt eller städat eller gjort någon nytta alls idag.

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Armageddon är ju asbra. Undra hur många gånger jag sett den... 6? Men nu är det några år sen..

På tal om smoothies.
Prova: vanilyoghut, frysta hallon, konserverade persikor och flytande honung. Sååå gott!

DeadSilent sa...

Haha, så bra var den inte :D

Det lät jätte gott!
Måste testa någon gång!