06 juni 2008

Planer.

Jag fick plötsligt en idé, jag ska åka till mamma idag.
Går inte någon buss förrän klockan 16:10 så jag ska ta tag i mej själv och städa lite innan dess.
Känner inte alls för det men jag måste dammsuga iallafall och plocka undan lite.

Vid 15 ska jag dra till Agnes och då ska vi ta en sväng till Åhléns innan jag åker.
Måste fixa mej en bikini snart! Kan inte hålla på och låna mammas :D
Hon har en sån där trekantsbikini och iom att mamma har mycket större storlek än vad jag har så går trekanterna enda upp i nacken ^^

Imorgon blir det iallafall hammar med mamma hela dagen.
Och på söndag åker mamma och jag hit (därför jag måste städa)
Så vi kommer vara här redan 8-9 tiden på morgonen.
Och då kommer jag greppa telefonen och ringa till Agnes och träffa henne en sväng.
Ska också bränna lite skivor till mamma.
Sedan drar mamma och jag ner till Lysingsbadet och solar och badar där hela dagen :)

Ja! Jag slipper dammsuga för Fredrik sa att han kunde göra det.
Ska bara plocka undan lite.

Nu måste jag röka innan jag spyr.

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Jag skulle spy om jag rökte.

DeadSilent sa...

Haha, har du testat någon gång?