26 juni 2008

Operation.

Ny undersökning nu :)
Lite sent kanske men va faan!

Idag har det varit en slapp dag, men det var ju ingen nyhet.
Jag piggnar inte till förrän jag har fått sova några timmar på dagen.
Och nu har jag gjort det och nu är jag pigg!
Iofs blir man kanske inte så pigg av att titta på två filmer eller hur många det nu var.
Men jag orkar verkligen inte göra någonting annat.
Men nu har jag orken och det lär bli dammsugning snart.

Nu är mamma i Linköping för imorgon blir det operation av hennes öga.
Har hon otur så kan hon visst bli blind på det ögat eller behöva göra ännu en operation för att byta linsen eller vad det nu var, komplicerade grejer det där.

Pappa ringde nyss.
Han undrade om jag ville komma till Gamleby imorgon och umgås lite.
Och det vill jag så han kommer och hämtar mej efter jobbet.
Så blir det pizza på kvällen :)
Så ska vi kolla lite på vägghyllorna jag har hos mamma, om det finns skruv osv.
Sedan på lördag åker vi in till Västervik och tar en sväng på stan och äter sedan mat hos oss.
Det blir första gången jag lagar mat på hur länge som helst.
Har inte haft lust med det alls på ett bra tag.
Känns mest som jag tryckt i mej massa onödigt.
I söndags blev det ju pizza, igår kinamat, imorgon pizza :D

Nu jävlar!

Over and out.

Inga kommentarer: