29 juni 2008

Bestämd!

Då har man varit med pappa i helgen, även lite med mamma.
Jag fick ett par byxor, en t-shirt och ett linne av pappa när vi var nere på stan :)
Inte helt fel.

Vi har kollat på mina vägghyllor nu iallafall och jag har visst 2 hyllor i björk och en svart.
Pappa ska komma och sätta upp dom när han har semester.

Nu har jag iallafall bestämt mej.
Imorgon ska jag ta en sväng till djurmagazinet och kolla in hamsterhus, springhjul och lite sånt.
Så har jag även bestämt mej för att jag inte ska ha en guldhamster pga att dom är för fula, så jag ska ha en dvärghamster istället!
Så jag ska kolla på dom imorgon också, kolla om det finns någon sockersöt liten hamster till mej :)
Agnes och jag ska även iväg en sväng till Begagnade magasinet, såg att dom hade hamsterburar där så jag tänkte kolla in dom och se vad dom kostar.
Duger ingen av dom åt mej så får jag en av Agnes mamma.

Tänkte kolla på en film nu kanske.

Over and out.

Inga kommentarer: