12 juni 2008

Muppgris.

Nu är jag hos min broder.
Felicia och jag tittar på "Mina vänner Tiger och Puh" :D

Igår drack Andreas och jag lite cider och öl och rensade halva grusgången på ogräs.
Så åt vi god mat som vanligt.
Kycklingfilé, potatis och två kalla såser.
På kvällen blev det film, Storm, vi orkade inte kolla klart på hela.
Jag märkte även att jag redan sett den.

Snart ska vi åka iväg till Linköping.
Det blir att gå lite i stan, ta en sväng till ikea och äta på Mc Donalds.

När vi kommer hem kanske vi ska rensa klart grusgången.
Och Andreas ska kanske baka bröd åt mej :)

Imorgon tänkte jag gå och kolla på när Agnes tar studenten.
Problemet är bara att jag vet inte när det är och vart det är.
Så Agnes om du läser detta så kan du ju skriva när och var?
Annars ringer jag sedan.

Eva valde rubriken.

Over and out.

Inga kommentarer: