11 juni 2008

Is this it?

Den här jävla huvudvärken får mej verkligen att bryta ihop.
Igår slapp jag den, en hel jävla dag slapp jag huvudvärk, helt jävla otroligt.
Jag orkar inte med det längre.
Vad faan hjälper panodil mot?
Ingenting, det är som att äta godis, lika meningslöst.
Receptfria migräntabletter, samma skit.

Mamma får snart ringa till esplanaden och byta läkare åt mej så jag kan gå dit igen till en läkare som möjligtvis inte tror att allt har med min rökning att göra.
Idioten jag har nu skiter totalt i mina andningsproblem för han verkar tycka att det är mitt eget fel.
Visst, min kropp visste om flera år innan jag började röka att jag skulle göra det så då bestämde den sej för att jag skulle få andningsproblem.
Verkar rimligt.
Och han löste problemet med att skriva ut astma medicin till mej fast att testet hade visat att jag inte andas bättre med astma medicin.
Fick han sin jävla licens i en tuggummi automat eller?
Men går jag dit, till en annan läkare, för min huvudvärk så lär det väl inte visa någonting det heller.
Önskar nästan att det kunde visa att jag har en stor jävla tumör i huvudet, men det hade nog inte spelat någon roll för isf missar dom väl den också.
För jag är helt frisk förutom det att jag känner mej totalt handikappad.
Är det konstigt att man inte orkar bry sej längre?

The same three words each time, I am fine.

Inga kommentarer: