01 juni 2008

Krukor.

Igår cyklade jag en sväng till Kupan och sedan till en annan second hand affär.
På "den andra second hand affären" hittade jag 4 små krukor som jag köpte för 17:-
Lagom pris.
Det roliga var att jag har en sån orange kruka redan, jag har haft två stycken men Kitty hade sönder den andra, så det tyckte jag var bra att jag hittade en sån igen så jag har två :)
(Blommorna är inte så bleka som det ser ut som på bilden)



När jag kom hem gjorde jag köttfärspaj och tugga i mej och gav även frysen lite.
Sedan på kvällen stack jag över till Agnes som var hos sin mamma.
Vi spelade lite wii sports och var en sväng i hennes lägenhet.
Idag har jag träningsvärk i armarna :D

Idag har det däremot inte hänt så mycket.
Har suttit lite med Sims.
Och fick ett lindrigt städryck nyss.

Imorgon ska jag till skolan en sväng.
Se vad min lärare tyckte om mina bokrecensioner.
Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Men jag hittar alltid på något.

Vet inte om jag ska gå och lägga mej med Fredrik nu även om jag inte är trött eller om jag ska bli uppe och kolla på film eller något, får se vad det kan bli.

Over and out.

Inga kommentarer: