30 maj 2008

Livrädd.

Det kan man säga att jag var nyss.
Det helikoptra omkring en enorm jävla bålgeting här inne!
Fick total panik, vad faan ska man göra liksom?
Dom dör ju inte i första taget, speciellt inte när man inte vågar gå i närheten av dom även om dom sitter still.
Och efter ett tag så satt han sej bakom gardinen i vardagsrummet och sedan var han borta men jag hörde inte att han flög ut men jag kunde inte hitta honom.
Men så gjorde jag te nyss och då jävlar var han i farten igen.
Öppnade ytterdörren och han flög ut!
Såhär lättad har jag nog aldrig varit.
Just nu känner jag inte för att vädra på hela sommaren.
För jag tror dom har något bo i närheten för dom brukar vara utanför fönstret varje sommar och ibland här inne.



Nu ska jag kolla på två avsnitt av Lost!
Antar att det är dom två sista för säsongen.
Jag vet inte riktigt hur säsong 4 har hängt ihop överhuvudtaget.
Orkar inte vänta på svensk text, men engelsk går lika bra.

Over and out!

2 kommentarer:

Jullan sa...

Vi har ett sånt där elektriskt tennisrack som man dödar getingar osv med.
Det är bra grejer!

DeadSilent sa...

Ja jag har funderat på ett sånt :D