07 maj 2008

Virrvarr.

Well, well.
Har kollat igenom nationella provet igen och det känns inte som det är lönt att göra så mycket mer med det förrän jag tar mej an det riktiga.
Men frågan är om jag inte ska ha ett i svenska också snart?
Jag har ingen aning.
Det enda jag har gjort i svenska sedan jag började plugga är väl en bokrecension och skrivit om Lisa Ekdahl.
Det jag har att göra är att skriva om Dean R. Koontz.
Och läsa klart Nicholas Sparks bok The Wedding och skriva en recension på den.
Men någonstans sitter det en spärr som gör att jag fortfarande inte kommit igång med det.
Men det löser sej nog snart.

Måste till ica och köpa kattmat vilket verkar mindre roligt.
Jag avskyr att gå dit men jag vet inte varför, får ångest av det.
Önskar att jag kunde göra mej osynlig när jag ska dit.

Så är det ju denna ständiga fråga vad man ska äta till middag?
Det blir ju alltid samma sak om och om igen.
Och nuförtiden blir jag bara hungrig såfort jag ätit, det är ju totalt värdelöst.
Det enda jag skulle kunna tänka mej att äta är den köttfärssåsen som jag gjorde för några dagar sedan med färsk pasta till.
Får väl höra med Fredrik vad han tycker.

Kanske ska träffa Agnes idag, får väl se :)

Over and out.

Inga kommentarer: