21 maj 2008

Splittrad.

Idag kände jag varken för att äta mackor utan pålägg eller salta nudlar så jag slängde ihop en köttfärssås av det lilla vi hade hemma.
Men den blev inte god så det kunde jag lika gärna varit utan.

Tankar ner Rollercoaster tycoon 3 och Hospital tycoon nu.
Blev så sugen på att spela något tycoon spel.
Men jag vet att jag kommer ge upp efter 5 minuter för jag är värdelös på dom spelen.

Jag är så mätt så jag skulle kunna somna.

Har varit duktig och diskat också, känns skönt att fått det undanstökat.
Funderade ett tag på att cykla till willys för att panta burkar men då lär jag väl somna på cykeln och köra ihjäl mej, så jag tror jag skippar det.
Dagen är ju inte slut än.

Vaknade vid 8 i morse och ringde Agnes, hon fick order om att komma hit så det gjorde hon.

Kollade på det sista House avsnittet innan för säsong 4.
Det var bara 16 avsnitt och nu blir det denna långa väntan tills säsong 5 börjar :(

Joshua Radin - Winter
"But I don't have to make this mistake.
And I don't have to stay this way.
If only I would wake."

Over and out.

Inga kommentarer: