20 maj 2008

Fotsvett.

Det har jag så det räcker och blir över just nu.

Idag har jag gjort hörövningen på nationella provet i engelskan.
Satt ensam i ett klassrum så jag styrde ju över provet som jag ville.
Så jag pausade, spolade tillbaka lite som jag ville, vilket man inte får egentligen.
Men det kan man ju skita i.
Sedan så tänkte jag göra läsförståelsen i svenskan men det visade sej att det inte fanns något nationellt prov i svenska A.
Men det gör ju ingenting.

Efter att jag varit i skolan cyklade jag till v-data en sväng och kollade vad Fredrik gjorde.
Men det var inte så roligt så jag åka till Agnes på psyket.
Vi var på arbetsterapin ett tag, sedan kom Agnes mamma och då gick vi en sväng på stan.
Efter att vi varit på stan cyklade jag hem för att hämta plånboken för att sedan åka till högö för att köpa cigaretter, toapapper och kattmat.
Och nu sitter jag här.

Hittade även 20 kr idag.
Passar perfekt till busspengar på torsdag då jag ska till Gamleby.

Over and out.

Inga kommentarer: