14 maj 2008

Ishockey.

Kvällen spenderades hos Dicken med Fredrik och Tony.
Dom kollade på ishockey och jag spelade lite gh3.
Sedan kolla jag också på ishockey :P
Orkade inte göra något annat för jag fick huvudvärk.
Dicken bjöd på varma mackor och sedan chips med dipp.
Och det åt man ju även att Fredrik och jag precis hade ätit mat och jag var mätt som en gris.
Men man får ju passa på, man vet aldrig när man får mat nästa gång.

Jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mej, rätt ovanligt att jag lägger mej innan tolv nuförtiden.
Men jag ska lösa lite korsord.
Det jobbiga med att lägga sej är att jag blir täppt i näsan med en gång.
Kankse är katterna jag inte riktigt tål?
Ska fråga Staffan, min doktor, när jag ska dit nästa gång den 26:e om jag kan få göra ett pricktest.
Hade varit intressant.
Just nu hoppas jag bara på att jag har astma så ett av mina problem kan läggas undan.
Hade varit skönt att veta orsaken till mina andningsproblem och kunna ta någon medicin som hjälper.
Efter minst 5 år med problemet så börjar jag bli ganska trött på det.

Over and out.

Inga kommentarer: