17 maj 2008

Hög på koffeintabletter.

Har precis kommit hem.
Har varit hos Fredriks bror för första gången :)
Vi spelade gh3 och gh2.
2:an var inget att ha direkt.
Så åt vi pizza från Adriatik, det var faktiskt gott.
Osten var ju god om man jämför med alla andra pizzerior i Västervik, speciellt Torino.

Jag cyklade till Fredriks bror, jag förvånar mej själv med tanke på att han bor på Björklundsgatan, jag som knappt orkar gå så långt som till gymnasiet.
Och på vägen hem riktigt flög jag fram med cykeln.
Undrar om den också tagit koffeintabletter.
Eller om cykelpumpen ger samma effekt.

Jag vill ha ett wii och jag vill ha gh3, nu!
Jävla kärringjävel/gubbjävel på tradera som lurade mej på 2000 spänn annars hade jag haft ett wii för längesedan.
Jag ska bli massmördare och ha ihjäl varenda polis i Sverige om dom inte gör någonting åt saken.
Punkt.

Nu ska jag slappa ihop med min korsordstidning.
Sedan blir det ett House avsnitt innan Fredrik ska kolla på ishockey.
Tar det aldrig slut?

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Ja.. Wii är roligt!'
Har just spelar Wii-fit.
DUMMA tradeagubbe!!! :-(

Anonym sa...

Jag är förälskad i wii.
Tyvärr har man aldrig pengar till ett.
Förutom den gången på tradera såklart.