04 juli 2009

Jävla blandning.

Idag har Agnes och jag varit på systemet, jag köpte mej lite cider och vodkan fanns redan hemma i kylskåpet.
Jag ska nämligen över till Agnes ikväll och festa till det lite.
Men när Agnes och Tesa drar ner mot stan så drar jag mej hemåt igen för krogen är inget för mej.

Jag har redan startat med lite cider, eller alkoläsk för att vara petig.

För övrigt så har jag mest suttit med HangStan idag.
Det är som hängagubben fast att man hänger en gris istället, vet inte varför jag fastnat för det men både Fredrik och jag spelar det flitigt :D

Söta lilla Piggie ;)

Har suttit och velat lite bland massa fonts idag också.
Försöker välja ut en till texten jag ska ha i min tatuering.
För övrigt så blir det iallafall texten "It's disgusting what dreams can do to you."

Faan i helvete vad jag vill ha den här tröjan.
Har bara hittat den på en utländsk sida,
får väl försöka hitta den på en svensk sida.

Nu lyssnar jag på Britney Spears, hemskt att man tycker om vissa låtar med henne.
Over and out.

Inga kommentarer: