23 juni 2009

Sjukling.

Idag är jag sjuk, det började redan igår kväll.
Jag har hosta, ont i halsen, feber och känner mej helt ur funktion.
Men inget snorande iallafall!

Jag skulle egentligen varit ute i det fina vädret och solat med Agnes och sedan skulle jag bjuda henne på mat men det blev det inget av idag.
Jag har legat i soffan hela dagen och kollat på 5 avsnitt av Harper's Island och lite blandat som erbjöds på tv'n.
Har inte ens orkat sitta vid datorn idag och stå upp har varit kämpigt.

Fick ett ryck och skickade sms till pappa i eftermiddags och frågade om han inte kunde komma hit efter jobbet och bjuda på pizza så det gjorde han.
Men jag hade tänkt att vi skulle äta här med tanke på att jag inte mått bra men så blev det inte.
Det blev att äta på Campino, jag kände mej som en vandrande zombie men efter pizzan mådde jag lite bättre.
Vi tog en sväng ut mot Horns Udde till Åldersbäck och Händelöp.
Vi hittade några klippor så vi satt där ett tag och njöt av havet och solen och det såg så härligt ut vattnet så man blev riktigt sugen på att hoppa i, men icke.
När vi åkte tillbaka så tog vi en sväng ner till McDonalds för pappa ville ha glass och det gick ju ner även för min del.
Det var härligt att få komma ut lite men jag kände att jag inte riktigt mådde så pass bra för det egentligen, skönt att det fanns bil tillgänglig iallafall.

Nu ska jag återigen krypa ner under täcket i soffan och den här gången blir det att kolla på en film.


Over and out.

Inga kommentarer: