01 april 2009

Grillning.

Idag har det varit en toppendag!
Jag har inte suttit här inne när det varit sådant fint väder ute.
Utan Agnes och jag bestämde igår att vi skulle ge oss ut och grilla!

Så vi promenerade till Willys för att köpa korv och bröd och sedan över till ÖB för att köpa en engångsgrill.
Sedan var det bara att bege sej in i skogen och hitta en mysig plats och det hittade vi verkligen, det blev på ett berg vid vattnet.
Det var ju bara att plocka upp alla grejer och tända grillen så var allt igång.
Jag hade tagit med mej tacoköttfärs som vi hade kvar i kylen sedan Fredrik och jag åt taco så vi la det på lite folie på grillen och stekte till det och hade det i bröden tillsammans med korvarna och det var inte helt fel kan jag lova!
Det var riktigt gott.
Och det var helt underbart att kunna sitta där utan jackor i solen och inte frysa.

Definitift något jag gärna gör igen :)

När vi kom tillbaka hem så gick vi först hem till mej och hämta M.I.G (frågespel), sedan gick vi till netto för att köpa godis och färden slutade hemma hos Agnes där vi satt oss på balkongen med M.I.G och godis.
Sedan blev det även Alfapet.

Jag kom inte hem förrän 20-tiden så det blev en heldag med lite aktiviteter.
Väldigt härligt!

Over and out.

Inga kommentarer: