01 mars 2009

Ombytta roller.

Jag tog mej till slut över till Christian och Jessica igår.
Det ångrar jag inte för vi hade det trevligt.
Blev att kasta lite pil, spela wii och lite annat :)
Min vodka tog slut och jag drack lite gin som jag blev bjuden på men jag kan inte påstå att jag blev så värst onykter.
Drack inte så fort och så varvade jag lite med vatten.
Skönt iallafall för idag mår man ju bra.
För Fredriks del blev det inte lika roligt.
Han hamnade inne på deras toalett och jag tror han var kvar där i minst 1 timme.
Han pendlade mellan att spy och ligga på toalettgolvet :D
Till slut kunde han iallafall ta sej upp och vi kunde gå hem.
Han la sej i soffan och somnade ganska fort medans jag la mej i sängen och läste till klockan 3.

Nu ska jag fixa lite frukost och kolla på film, Cape Fear blir det, började kolla på den igår men såg aldrig klart den.

Over and out.

Inga kommentarer: