09 mars 2009

Ännu en tråkig måndag.

Igår var det Fredrik som var duktig och inte jag.
Jag satt mest vid datorn och kollade på lite saker eller spelade något spel och sov lite på eftermiddagen.
Fredrik däremot tvättade, lagade mat, bytte sand i kattlådan, diskade och allt vad han nu höll på med :)

Idag är det jätte härligt väder och då är det ju tråkigt att sitta inne.
Men vad ska man göra ute?
Finns ingenting att hitta på själv iallafall.
Agnes vet jag inte vart hon har tagit vägen, mobilen är avstängd annars hade jag kollat om hon velat följa med ut en sväng och hitta på någonting.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Ska träna idag men det blir lite senare.
Finns ju annat att göra som har med städning att göra men det känner jag inte alls för nu.
Ska nog glo på ett avsnitt av Extreme Makeover så får jag se vad som händer efter det.

Over and out.

Inga kommentarer: