06 februari 2009

When Agnes met Alien.

Idag vaknade jag vid halv 10 då Fredrik stängde ytterdörren för att gå till jobbet.
Alarmet på mobilen var avstängt så jag vet inte vad jag sysslat med.

Började dagen med lyxfällan i brist på annat att se för att piggna till.
Tog mej en dusch efter det och sedan ringde jag till mamma, vi babblade i 30 minuter.

Sedan så planterade jag om 4 kaktusar.2 stycken av dom i nya krukor som jag köpte för bostadsbolagets blomstercheck.

Efter det så slog jag in ett par arbetsskor i ett paket som jag fick sålt på tradera för 449:-
Dom pengarna var välkomna.

Det dröjde inte länge förrän Agnes kom och ringde på dörren.
Vi drog oss iväg till Högö för att posta paketet, handla lite och ta en sväng till begagnat magasinet.
Hittade denna mask som jag tycker klädde mej riktigt bra, tyvärr blev det inget köp.
Annars som Agnes sa så hade den ju varit bra att ha som ansiktsvärmare på vintern.



Inte förrän 16-tiden var jag hemma igen och närmare 16.30 åt jag en sen frukost, totalt värdelöst.
Nu är jag inte hungrig alls och snart ska jag börja med maten.
Typiskt också att jag ska göra kycklingfilë, kroketter och b-sås som är så jävla gott också så då måste jag ju äta annars hade jag kunnat hoppa över middagen om jag inte redan tagit upp kycklingen ur frysen så Fredrik kunde ätit något annat.

Köpte glass idag också som såg så god ut så jag bara var tvungen, hasselnötssmak låter ju helt underbart.
Får se om man orkar trycka i sej det senare ikväll till en film eller något annat :)

Over and out.

Inga kommentarer: