08 februari 2009

Ultraslapp.

Helgen har inte varit annat än slapp.

Igår så började jag dagen med att spela sims, sedan kollade Fredrik och jag på film, efter det så somnade vi i soffan och när vi väl vaknade beställde vi pizza och kollade på en till film medans vi åt, sedan avslutade jag dagen med sims.
Sedan var det inte mer med det.

Gjorde samma sak idag, började med sims.
Sedan var Fredrik och jag borta hos Agnes en sväng.
Fredrik gick tidigare än mej för att dra ner på stan i onödan med tanke på att inget har haft öppet idag.
När jag gick hem så tuggade jag i mej pizza från igår som blev över och spelade mer sims.
Och nu vet jag inte vart all tid tagit vägen för jag tycker inte jag gjort något speciellt i ett antal timmar nu.

Var nyss borta vid högö för att köpa lite naturgodis, godis och chips.
Självklart lyckades jag få tag i en av dom två sorters chips som Fredrik inte tycker om, så går det när han inte kan säga rakt ut vad han vill ha.
Så nu har han cyklat iväg till högö för att byta dom.
27:- för en påse chips, det är ju galet.

Iallafall, när han kommer tillbaka och har varit nere och hämtat det sista i tvättstugan så ska vi kolla på Kopps och bli tjocka(re).

Over and out.

Inga kommentarer: