20 december 2008

Jag har inga byxor på mej.

Igår var det en riktigt rolig dag.

Agnes och jag bakade pepparkakor, glaserade dom och strössla dom, kanske kommer upp något kort imorgon eller något om jag inte hunnit äta upp dom tills dess.
Vi hade det roligt iallafall och det var härligt :)

När jag kom hem på kvällen så var Dicken här.
Han hade med sej öl och cider så vi drack lite och spelade wii sports island, det var roligt.
Vräkte in pizza gjorde vi också.
Jag spelade tennis så intensivt så jag hade ner min ciderflaska på golvet :D

Idag kommer det också bli en bra dag.

Pappa kommer snart in hit och då ska vi ner på stan och julhandla.
Och senare idag kommer min bror hit, då ska han, jag och Fredrik gå över till Dicken och sprita till det, och jag bara vet att vi kommer ha roligt :)
Det ska bli kul att ha min bror med, annars brukar det bara vara jag som är med honom och hans polare.
Det som kommer bli mindre roligt är ju ikväll när han ska sova här, för snarkningar kommer det bli :D
Men det är det värt.

Morgondagen hoppas jag kommer bli bra.
En liten kosken och 3 cider 7.0, undrar om jag blir bakis?
Hoppas inte det.

Over and glad.

Inga kommentarer: