15 december 2008

I'm sorry for you, not sorry for me.

Nu har jag skrivit min jobbansökan och skickat iväg den.
Jag blev faktiskt nöjd, tycker inte att jag skrivit en så bra jobbansökan tidigare men det kan ju bero på att jag är onykter och egentligen kanske den inte alls är bra.
Men det känns bra iallafall.
Jag blev fort onykter idag, har bara druckit två cider 7.0.
Bra med billig fyllo, eller snarare gratis fylla med tanke på att det är mamma som betalat det.

Jag dricker cider nu och lyssnar på guns och det är bara en bil och världens bästa bror som saknas nu.
Det är magiskt att få sitta i en bil, lyssna på guns och dricka med sin bror.
Undrar om han uppskattar det lika mycket som mej.

You like to think in some way that it's me and not you.

Nu håller jag tummarna för Agnes att hon ska få komma hem idag.
Hon logga ut från msn utan att säga något så nu är jag riktigt nervös.

Over and lycklig.

Inga kommentarer: