11 december 2008

Gamleby ännu en helg.

Bästa klädseln är absolut jeans med loose fit och en tajt t-shirt till det.
Det är så mycket mej man bara kan bli.
Försöker med tajta jeans och kanske någon mer utmanande tröja men jag känner mej bara som ett fån i det.
Så tack för loose fit jeans och t-shirts!

Vid 17-tiden idag kommer pappa hit och hämtar upp mej så ska vi dra till Gamleby.
Ska vara hos honom tills mamma slutat jobba på kvällen för då kör vi hem till mamma och trycker in pizza vi tre.
Tanken var att pappa och jag skulle göra det hemma hos honom när mamma jobbar men mamma ville också ha så vi får vänta tills 21:30 istället ^^
Sedan sover jag hos mamma.
För imorgon ska mamma och jag till Felicias dagis och kolla på Lucia :)
Undrar vad Felicia ska vara för något!?

Vet inte vilken dag jag kommer hem.
Ska mamma in till Västervik och julhandla lite på lördag så följer ju jag också med och då blir jag hemma sedan.
Om hon inte ska göra det vet jag inte när jag kommer hem.

Nu ska jag göra mej i ordning och packa lite saker och när jag är klar med det så tänkte jag sätta mej och kolla på Criminal minds medans jag väntar på att pappa ska komma.

Over and blöthuvud.

Inga kommentarer: