30 december 2008

Det finns alltid pengar till sprit.

Snart ska Agnes och jag ner till stan och trippa omkring lite i mellandagsrean.
Hade varit kul om man kunde hitta något man tyckte om med billig prislapp.
Men jag kommer antagligen vara för snål för att köpa något ^^
När vi varit nere på stan ska vi trippa vidare mot Rusta och efter vi varit där blir det att ta linjebussen hem.

Imorgon är det nyårsafton, då kommer Agnes och Micke hit.
Det blir att hälla i sej lite alkoholhaltiga drycker och äta hemmagjord pizza :D
Vad det blir mer av kvällen återstår att se, det ska bli kul iallafall.

Torsdagen vill jag helst inte ens prata om har jag en känsla av.

På fredag ska pappa och jag till Ikea i Linköping.
Jag tänkte köpa mej ett nytt soffbord och sidobord, därav snålheten idag.
På kvällen sedan ska jag hem till Andreas där det kommer förekomma alkoholhaltiga drycker igen.
Även Jocke, Patte och Anders ska dit, det säger er mycket va?
Det ska bli kul iallafall :)

Lördagen blir antagligen som torsdagen, en dag man inte ser fram emot.

Over and ut i kylan.

Inga kommentarer: