18 december 2008

Bakdag.

Nu som först är jag färdig med kanelbullarna.
60 stycken blev det iallafall.
Nu har jag ont i ryggen och vet inte om jag ska baka mer eller inte.
Jag skulle nog vilja göra kärleksmums också men jag vet inte om jag har margarin kvar så det räcker och jag orkar faktiskt inte gå till netto igen om det inte skulle räcka.
Men räcker det så blir det nog att jag bakar lite till.
Kollade receptet nu och 250 g margarin tror jag icke det finns kvar.
Så det kanske får bli att baka sörgårdslimpa istället.
Men då måste jag kunna få tag på mamma för det är lite jag behöver veta innan jag kan göra det.
Jag har ingen aning om hur länge mamma jobbar idag, jobbar hon kväll så är det kört.
Men det löser sej nog alltid.


Over and ryggvärk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gottigt, gee ma! ;P

DeadSilent sa...

Mohahaha *kastar en bulle på Anneli*

Anonym sa...

in broder e väl för fan bagare

DeadSilent sa...

Nej han är mest tönt :P