14 november 2008

Myskväll.

Hos Andreas blev det en lugn och trevlig kväll med musik, god mat och trevligt sällskap.

Kom hem igår på eftermiddagen igen.
När Fredrik kom hem började vi kolla på filmen The Strangers, men nej du, kollade inte ens klart på den utan bytte till animal planet istället vilket var betydligt bättre.
För efter att vi nästan kollat 1 timme på filmen så hände det ingenting, dom spralla omkring lite och det knackade på dörren, jaha.

Idag är det fredag, den dagen är alltid uppskattad även om man inte har jobb för det är något visst med den.

Jag har 4 stycken cider 7.0 och 2 stycken xider i kylskåpet, dom är väldigt lockande till kvällen.
Ska kolla hur mycket pengar jag har också så man vet vad man kan hitta på för god mat också.

Och innan Fredrik kommer hem ikväll ska jag ha dammsugit och fixat i ordning här.
Synd att värmeljusen är slut för det är så mysigt att ha det tänt överallt plus att det blir lite varmare i lägenheten.

Ska börja med att göra mej i ordning för gör jag inte det så piggnar jag aldrig till.

Over and out.

Inga kommentarer: