03 november 2008

Konstiga drömmar.

Då är det måndag igen och man blir ännu en gång påmind om att man inte har något jobb.

I lördags var Fredriks bror här, blev att spela guitar hero som vanligt då.
Pluppen fick även ett nytt hem då, hon flyttade till Agnes mamma ^^

Igår hände inte så mycket.
Mest sånt vanligt skit som tvätta, diska och vika tvätt.
Sedan kollade vi på House och Criminal minds.

Nu kom jag på vad jag drömde inatt bara för det, jag stod och strök :D
Jag strök foppatofflor och allt möjligt.
Sedan var jag också igång och gick på något lustigt ställe där det var fullt med ormar så man trampa ju ihjäl några stycken, men sedan var jag tvungen att gömma mej för några.
Gömde mej bakom några träd under massa rötter.

Men min dröm som jag hade för några nätter sedan är ändå bäst.
Det började med att mamma och jag åkte bussen hem från Skåne.
Sedan helt plötsligt satt vi på något ställe där jag skulle få kolla på en dvärghamster och mamma fick en stark whisky.
Då sa hon åt mej att smaka och ta en stor klunk men jag sa att jag inte kunde det för jag hade ont i halsen.
Efter det var inte mamma med längre utan då var jag med Fredrik.
Vi skulle gå till systemet på kvällen.
Det var någon som hade snott min cider så jag skulle leta upp den tjejen och Fredrik gick innanför "murarna" till systemet.
När Fredrik kom tillbaka visade han upp två tygbitar som han hade fått.
Han sa att gömmer man t-shirten man har på sej under jackan så får man tygbitar som är av samma tyg som sin jacka.
Så frågade jag vart Tony och Magnus var och då sa han att Tony stod där inne och drack öl och Magnus plockade blåbär :P
Det slutade med att Fredrik och jag skulle ta en Torino-taxi hem.

Idag ska jag hälsa på Agnes, det ska bli kul med tanke på att vi inte setts på flera veckor!

Ska göra mej i ordning nu iallafall.

Over and out.

Inga kommentarer: