16 november 2008

Andra sidan.

Igår drog vi som sagt över till Dicken.
Alla var onyktra utan jag för jag drack bara mina två cider som jag hade kvar och lite glögg.
Men det var skönt det.
Vi åt lite pizza också, gott.
Jag gick ut med Maxen tre gånger, faan vad härligt, jag vill också ha en hund!
Maxen fick följa med upp hit en sväng för vi skulle dra med oss Guitar hero till Dicken så jag och Fredrik hade något att göra medans Tony och Dicken spela Call of Duty.
Kissarna var inte helt förtjusta i Maxen, Myran höll sej under soffan hela tiden men Kippy är ju en tuffing så hon kom ju fram fast hon fräste till ibland och hade tjock svans men samtidigt var hon kelig.
Maxen bara stod och vifta på svansen hela tiden :)

Jag testade Call of Duty fast ändå inte för det var något annat tjofs där man skulle döda zombies.
Det var ju lite småroligt iallafall.
Faan att inte jag kan köra nya CoD på min dator, tråkigt.

Vi kom iallafall hem vid halv 1.

Nu ska jag fixa lite frukost och kolla på Tracy's hämnd.

Over and out.

Inga kommentarer: