31 oktober 2008

Taco.

Har piggat på mej lite nu trots allt, förhoppningsvis håller det i sej hela kvällen för imorgon kommer det vara som bortblåst igen.

Jag tog iallafall tag i disken innan vilket är skönt att det är överstökat.
Så blev jag faktiskt sugen på taco så jag var nyss på netto och köpte grejer till det.
Köpte faktiskt tacosås, det har jag aldrig smakat innan så det ska bli intressant.
Jag brukar alltid köra med chipsdipp, dill och gräslök.
Men ifall jag inte skulle tycka om tacosås så köpte jag faktiskt chipsdipp också, fast vitlök.
Köpte tacoskal och såna där stora runda tunnbrödsaktiga saker, brukar alltid köra med såna där små runda bröd där man lägger allting i.
Men det blir nog gott :)
Efter man har ätit är det inte lika roligt för då har man lika mycket disk igen och det är omöjligt för mej att diska efter maten för då är jag för mätt för att kunna stå och hålla på med sånt.

När jag stod och packade ner varorna i en påse på netto så såg jag att det låg en lakrisalrulle bland mina grejer som jag trodde att någon hade glömt så den tog jag med mej.
Men när jag kom hem så kollade jag på kvittot och då stod den med där.
Inte första gången gubben i kassan är lite vimsig av sej, han glömde min mjölk en gång, han verkar inte veta vad dom där "här-tar-det-stopp-kloss" betyder utan han gör lite som han själv vill :P

Nej nu ska jag fixa grönsakerna, dippen och osten till tacon så den redan är klar så jag bara behöver fixa köttfärsen och så sedan.

Apropå ingenting så har jag varit utan mobil i 2 veckor nu för jag har lämnat in den uppe på onoff, 8 knappar var spruckna vilket tydligen var ett känt problem med den mobilen men dom har visst hittat en lösning på det så det är ju bra.
Hade känts onödigt att lämna in den annars om det ändå hade blivit likadant igen.
Ska väl få tillbaka den om 1 vecka om dom håller vad dom lovat.

Over and out.

Inga kommentarer: