24 oktober 2008

SVT 2.

Revyn igår var rolig :)
Jag fick även hjälpa till lite.
Stefan skulle göra ett trolleritrick så han ville att jag skulle kontrollera 3 stycken ringar.
Platserna vi fick var perfekta, i mitten på första raden.
Revyn var slut vid 22.00 så efter det drog vi till åhmans och mumsa i oss lite.

Idag har jag inte gjort någon större nytta.
Jag har faktiskt kollat på tv, tro det eller ej.
SVT 2 var vad som gick igång när jag satt på tv'n så det fick vara på.
Det var nog det mest ointressanta jag kollat på men jag orkade inte byta kanal.
Först var det 2 författare som babbla på om deras nya böcker.
Sedan började något annat skit där dom snackade om att dom måste flytta Kiruna.
Varför finns SVT 2 överhuvudtaget?

Det blev lite guitar hero 3 nyss, jag spelade på easy, varför vet jag inte för det är verkligen sövande.
Men istället för att somna fick jag ont i huvudet.
Och nu sitter jag här.

Var en sväng på netto innan men hjärnan vägrade funka så någon mat blir det nog inte idag.
Orkar inte laga något iallafall och jag är inte heller sugen på något.
Möjligtvis att jag skulle vilja testa att göra amerikanska pannkakor, det ser alltid så gott ut när man ser det i filmer.
Får se hur det blir.

Nej nu ska jag svänga vidare.
Over and out.

Inga kommentarer: