22 oktober 2008

Hammare och spik.

Nu har jag precis satt upp dom 4 tavlorna som jag haft liggandes i flera månader nu på mej, Fredrik, Kitty och Myran.
Även satt upp dom 3 kattavlorna på väggen bredvid bokhyllorna.
Satt upp en av Fredriks gamla tavlor över tv'n bara som en tillfällig grej tills pappa kan sätta upp den svarta hyllan där.
Men det kan man verkligen säga att det blev en tillfällig grej för när jag gick ut och rökte hörde jag ett "bonk" och det var tavlan som åkte ner, kroken på tavlan lossnade.
Men det gjorde inte så mycket för det blev ingen direkt förbättring med den tavlan där iallafall.

Lyssnar på Lisa Ekdahl - Hon förtjänar hela himlen, faan vad bra den är, älskar sättet hon sjunger låten.

Jag funderar på att plocka ihop alla glasflaskor och slänga i såna dära glas-slängar-tunnor när jag ändå ska gå förbi netto och posta det där brevet till Uppsalas universitet.
Sedan, om Fredrik har lämnat nyckeln till soprummet så ska jag gå ner och slänga lite skit där också.

När jag möblerade om hittade jag en guldknopp som jag inte har en aning om vart den kommer ifrån.
Men om någon känner sej i behov av en så har jag en att skänka iallafall :P

Det är faan vad jag är törstig hela tiden, skulle behöva ha en inbyggd vattenflaska i käften.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser att du lyssnar på Ekdahl. Äntligen har jag alla hennes skivor. Den kvinnan är tamefan underbar.

DeadSilent sa...

Javisst faan är hon underbar :)
Det är inte varje dag man träffar på någon som tycker om henne.