11 september 2008

Plupp på utflykt.

Vaknade vid 7 av att det lät bom pang krasch.
Det var ljudet av Pluppens bur som åkte i golvet.
Både Fredrik och jag for upp ur sängen.
Fredrik grabbade tag i Kitty och jag kolla in läget på golvet.
Pluppen satt mitt i spånet på golvet och titta sej omkring lite, hon fatta nog inte ens vad som hade hänt.
Hon klarade sej fint iallafall och var igång och sprang i hjulet såfort jag hade fått i ordning på buren.
Hon är en riktig kämpe :)
Kanske bäst att sätta ner buren på golvet om nätterna från och med nu.
Fast jag har lite funderingar på att flytta min dator till samma bord som Fredrik har sin så får Pluppen ha det här bordet för sej själv.
Får se hur jag gör.

Nu ska jag sätta på värmen på alla element här och se om det hjälper något för det är kallt här.
Sedan ska jag fylla på mat åt Pluppen och sand som hon kan rulla omkring i.

Over and out.

Inga kommentarer: