13 september 2008

Antivirusprogram.

Trodde Pluppen höll på att dö nyss.
Hon sprang för fullt i hjulet sedan satt hon helt plötsligt i en enda hög och ryckte till och samtidigt blinka till med ena ögat flera gånger.
Hon bara satt så och såg helt färdig ut.
Men så börja jag prata med henne och då piggna hon till och kom och hälsa och sedan sprang hon och drack vatten.
Hon har nog bara dålig motion så hon behövde ta en ordentlig paus eller så tänkte hon igenom sin tuffa utflykt igår morse.

Nu ska jag snart gå och lägga mej, ska bara röka, kissa och borsta tänderna först.
Fredrik ligger redan och grisar, undrar om han ska snarka eller blåsa bubblor inatt ^^

Jag blev uppe lite längre för jag fick för mej om att jag inte skulle använda Kaspersky istället.
Så jag installerade F-secure men sedan ångra jag mej för min dator tycker inte om det även att jag gör det.
Så skulle jag installera Norton istället och det tog en jävla tid.
Först skulle man installera 2007 versionen och spara en fil från den installerade mappen, sedan skulle man avinstallera det igen, installera 2008 versionen och kopiera in filen som man sparade innan.
Plus lite annat styr.
Glömde ett moment, men det verkar inte som det gjort något.
Det märker jag väl om inte annat.

Nej som sagt nu ska jag lägga mej, blir att lösa lite korsord.

Over and out.

Inga kommentarer: